Alla inlägg under juni 2009

Av ewa - 7 juni 2009 11:31

Om du skulle vinna många miljoner,vad skulle du köpa? Först och främst,ett bättre boende,till min Lilla Mamma.Därefter ett litet vitt stenhus,vid havet,till Steve och mej.Mina 4 barn,hade givetvis,fått stöttning.

Mitt hjärta klappar för djur och en STOR summa pengar,hade gått till "HUNDSTALLET",som gör en jätteinsats,med deras verksamhet.

Lite slöseri,hade man väl också haft råd att unna sej?

Vilken svordom använder du mest? Tja.....jag använder väl inte så mycket eder.......men, va faen,slinker väl ur mej ibland .

Tittade du på tecknat,som barn? Inte,men däremot läste min Mamma,mycket sagor,för oss barn.

Hur många syskon har du? Ett syskon.Min bror Peter,som fyllde 50,för några veckor sedan.

Vill du just nu ha någon tatuering eller piercing? Nix! Vill jag inte!Min undran är,hur alla gamla gubbar och gummor,kommer att se ut om ett antal år????? Tatueringar,som en gång varit vackra,sitter mellan rynkor och fläsk,eller hänger dom långt ner i knävecken!!!! Hur snyggt är det? Nä,Gud bevare mej!!!!

Vad har du för väder just nu? Ösregn och snålblåst.Kallt inomhus,en brasa brinner i öppna spisen.Sommar,sommar,sommar

Vad åt du till lunch senast? Vill jag knappt tala om,men det var spagetti och köttfärssås på burk......

Kan du vissla? Behjälpligt,"busvissla" kan jag också!

Vilken film,kan du alla replikerna till? Ingen,är urusel på film.

Hur många stolar står runt ditt köksbord? Tre vita stolar och en liten avskavd vit soffa.

Har du en stationär eller en bärbar dator? Jag har en röd,bärbar DELL.TACK till hunden,för hon knaprade upp min gamla LapTop.

Vilket var ditt favoritämne i skolan? Svenska,kristendom och teckning.

Vad säger du till dej själv,när det känns svårt? Bit ihop Ewan,bit ihop Ewan!

Får du dåligt samvete,efter att ha ätit kött? Ja,det får jag.För många år sedan,provade jag på att leva som vegetarian.Funkade utmärkt!Min dotter är vegetarian.Jag har inget behov av att äta kött,äter väldigt lite.

Hm.....konstigt,men jag kan inte riktigt förklara det där,varför jag inte slutar helt?

Har du åkt moped någongång? Jag har aldrig ägt eller kört moppe.Däremot åkte jag mycket moped med mina morbröder,när jag var liten.

MC har jag åkt,men finner tyvärr ingen tjusning i detta.Fullt upp med att hålla sej kvar på "bönpallen"....usch och fy!!!!

Vad lyssnar du på just nu? Torktumlaren.Sonen som duschar.Hundarna som snusar framför en sprakande brasa.Klockan som tickar på väggen. 

Ovido - Quiz & Flashcards