Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

******NEJ,DET ÄR INTE EWAN*******

Av ewa - 3 maj 2009 16:36

Jag förlikar mej inte med mina nya glasögon.

Det är inte jag.

Jag ser argsint ut.

Snurrig i huvet blir jag.

Detta pga dom breda skalmarna(hm...konstigt ord) på sidorna.

Vilket resulterar i,att Ewan som är van vid tunna bågar,känner sej,som någon satt skygglappar,på henne.

Fy,faen,jag har försökt!

Har 30 dagar bytesrätt,på Spec Savers.Nästa vecka ska dom TILLBAKA och jag ska ha en tunnare modell istället.

Vill ju vara Ewan och inte en arg kärring......fniss......

Så har jag jobbat klart min jourvecka.

En vecka som bjudit på Kanon väder,har faktiskt blivit hyfsat solbränd.

Lite solbränna,gör att man genast känner sej lite piggare.

Hörde att det var lite sämre väder på gång nästa vecka.

Kan vara skönt det också,för det är torrt i skog och mark,brandrisken är stor.

På tal om skog,så mötte jag 4 älgkor,igår.

Dom stod och glufsade gräs,på en åker,här intill.

Onekligen mäktiga djur.

Nu ska Ewan väcka Steve.

Han skulle fixa middagen idag,men stöp visst i "bingen".

Inget avancerat på dagens Meny: Stuvade makaroner och stekt falukorv.

Nu väckning,annars blir det Kvällsmat istället,för klockan har hunnit bli 16:50.

Ciao Ewan

 
 
Nellina

Nellina

3 maj 2009 17:21

Jag tycker dom är snygga, men vad spelar det för roll vad jag tycker då själv inte förlikar dig med dom....kram Nellina
ps. ska just packa inför avfart till K-krona.ds

http://nellina.blogdog.se

 
Ingen bild

Skogsnuvan

4 maj 2009 07:38

Dom är väl snygga och jag tycker att du passar i dom. Du behöver väl bara lite tid att vänja dig.

 
kokosnoet

kokosnoet

4 maj 2009 12:34

Snygga glasögon :) och jag tycker du passar i dem. Det kan ju ta ett tag att vänja sig. Men det ska ju kännas rätt också för dig.

http://kokosnoet.blogdog.se

 
Skatan

Skatan

6 maj 2009 07:37

Jättesnygga... tycker Skatan... men om du inte känner igen dig i dom... så är dom ju fel... för dig. Kramar!

http://skatanstankar.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ewa - 2 juli 2009 18:21

......får vara vad det vill,för Ewan är trött.....hundarna är trötta....allt går liksom i "slow motion" och inte mycket blir gjort. Ett helt företag,att starta upp bilen,ta sej ner till "handelsboden"......proviantering,kylskåpet gapade tomt. Kan väl...

Av ewa - 1 juli 2009 12:05

.......livet går sin gilla gång i "Lunnatorpet". Det är varmt,MYCKET VARMT! Det finns ju skuggsidor och där tillbringar "Gammel Hunden" och jag tiden,när vi inte orkar "gassa" oss i solen. Nätterna tillbringar vi under Ewans täcke,vi fryser(hm...) oc...

Av ewa - 1 juli 2009 11:50

.........tja,vad ska jag säja.......förra året plöjde jag upp Ewans gräsmatta,såg ut som ett månlandskap. I år har "Mannen" skitit i att klippa gräset(det lilla som fanns kvar) och vad har vi fått?????? Jo,en STOR (jävla.....sorry) blomsteräng!!!! Hu...

Av ewa - 7 juni 2009 11:31

Om du skulle vinna många miljoner,vad skulle du köpa? Först och främst,ett bättre boende,till min Lilla Mamma.Därefter ett litet vitt stenhus,vid havet,till Steve och mej.Mina 4 barn,hade givetvis,fått stöttning. Mitt hjärta klappar för djur och en S...

Av ewa - 28 maj 2009 12:01

Det är så det är och så får det förbli,en tid framöver,tills jag hittat min inre ro igen. Steves sjukdom,har påverkat mej,en hel del,den upptar hela vår vardag. Jag förstår att smärta är ett helvete(har själv ont i en höft)men situationen,blir aninge...

Ovido - Quiz & Flashcards