Direktlänk till inlägg 10 maj 2009

******DUMDRISTIG******

Av ewa - 10 maj 2009 22:14

Jag gick till jobbet,fast jag mådde pest.

Feber,frossa,halsont,hosta + migrän,sen i torsdags.

Känner mej,nu citerar jag min Far: "Som en utskiten äppelskrutt".....fniss.......

Lik väl,envisades jag med,att ge mej iväg.

Ingen större fara,med smittan,för hela "Gruppboendet" går på halvfart och är allmänt förkylda och skruttiga......bara att sälla sej till samlingen!

Nu ska jag "göra natt" på boendet,anfalla min Kommunalbinge och hoppas på att det känns lite bättre imorgon!

Ciao!

 
 
Ingen bild

joz

11 maj 2009 09:26

Du behöver iaf inte gå till dagiset och hänga med 15 skräniga barn.

 
Ingen bild

skogsnuvan

11 maj 2009 11:39

Fy på dig. Gå hem och lägg dig. Ingen tackar dig för att du kämpar dig dit. Så är det med oss kvinnor. Om du vore man låg du nerbäddad och blev uppassad och tyckt synd om.

 
kokosnoet

kokosnoet

11 maj 2009 12:13

Inget vidare att vara sjuk inte men du gör det ju bra som överhuvudtaget tar dig till jobbet ju.. men ta´t lugnt!!
Krya på dig!!

http://kokosnoet.blogdog.se

 
nellina

nellina

11 maj 2009 22:10

Risken att arbeta då man är sjuk skulle ju i så fall vara att dom tyvärr blir utan dig en längre tid.....brukar vara bättre att stanna hemme och kurera sig det vinner alla på/krya på dig kram nellina

http://nellina.blogdog.se

 
Skatan

Skatan

13 maj 2009 08:21

"Som en utskiten äppelskrutt".. Kan inte låta bli att skratta... :-) Har aldrig hört det förr...
Krya på dig nu... så du slipper dras med en förkylning när värmen kommer... Kram

http://skatanstankar.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ewa - 2 juli 2009 18:21

......får vara vad det vill,för Ewan är trött.....hundarna är trötta....allt går liksom i "slow motion" och inte mycket blir gjort. Ett helt företag,att starta upp bilen,ta sej ner till "handelsboden"......proviantering,kylskåpet gapade tomt. Kan väl...

Av ewa - 1 juli 2009 12:05

.......livet går sin gilla gång i "Lunnatorpet". Det är varmt,MYCKET VARMT! Det finns ju skuggsidor och där tillbringar "Gammel Hunden" och jag tiden,när vi inte orkar "gassa" oss i solen. Nätterna tillbringar vi under Ewans täcke,vi fryser(hm...) oc...

Av ewa - 1 juli 2009 11:50

.........tja,vad ska jag säja.......förra året plöjde jag upp Ewans gräsmatta,såg ut som ett månlandskap. I år har "Mannen" skitit i att klippa gräset(det lilla som fanns kvar) och vad har vi fått?????? Jo,en STOR (jävla.....sorry) blomsteräng!!!! Hu...

Av ewa - 7 juni 2009 11:31

Om du skulle vinna många miljoner,vad skulle du köpa? Först och främst,ett bättre boende,till min Lilla Mamma.Därefter ett litet vitt stenhus,vid havet,till Steve och mej.Mina 4 barn,hade givetvis,fått stöttning. Mitt hjärta klappar för djur och en S...

Av ewa - 28 maj 2009 12:01

Det är så det är och så får det förbli,en tid framöver,tills jag hittat min inre ro igen. Steves sjukdom,har påverkat mej,en hel del,den upptar hela vår vardag. Jag förstår att smärta är ett helvete(har själv ont i en höft)men situationen,blir aninge...

Ovido - Quiz & Flashcards