Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

****HALTANDE "BLOGGERI" ******

Av ewa - 28 maj 2009 12:01

Det är så det är och så får det förbli,en tid framöver,tills jag hittat min inre ro igen.

Steves sjukdom,har påverkat mej,en hel del,den upptar hela vår vardag.

Jag förstår att smärta är ett helvete(har själv ont i en höft)men situationen,blir aningen infekterad och jag känner,att Ewan försvinner i sammanhanget.

För den som vill hålla ett öga på mej,så finns jag även på FACE BOOK och där under Ewa Mellberg,kika gärna in.

För övrigt ,så har jag sköna dagar på Gotland.

Vilket Paradis på jorden,här vill man bo!

Ciao!

 
 
Ingen bild

skogsnuvan

29 maj 2009 08:37

Tråkigt tråkigt men jag hoppas att allt blir bättre framöver sommaren. Sjuka karlar är det jobbigaste som finns. Dom har inte samma tålamod. Jag kommer inte att tappa bort dig även om du inte skriver så ofta.

 
Ingen bild

Nellina

29 maj 2009 17:20

Du ska ta mer plats.....kram Nellina

 
kokosnoet

kokosnoet

29 maj 2009 19:37

Bättre nåt inlägg då å då än inget alls från Ewan.. Hoppas att det snart blir bättre..
Kramar till dig å det vackra Gotland..vacker bild du fångat på paradiset..

http://kokosnoet.blogdog.se

 
agge

agge

30 maj 2009 09:54

Vacker gotlandsbild....Hoppas att allt snart blir bättre både för dig och Steve....Ibland är livet inte lätt men som tur är går det ju upp och ner....
Ha en skön Pingst

http://agges.bloggagratis.se

 
Skatan

Skatan

31 maj 2009 11:50

Det finns många Paradis på jorden... som tur är... och Gotland är helt klart ett av dem...Det här med "bloggeriet"... det haltar visst lite varstans... det är så mycket annat på sommaren... så... när mörkret smyger på igen... blir det nog fart i stugorna på nytt... Kramar från SkatanLatan ...

http://skatanstankar.wordpress.com

 
Nellina

Nellina

2 juni 2009 09:09

Kikar in mest för att säga HEJ!!!
kram Nellina

http://nellina.blogdog.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ewa - 2 juli 2009 18:21

......får vara vad det vill,för Ewan är trött.....hundarna är trötta....allt går liksom i "slow motion" och inte mycket blir gjort. Ett helt företag,att starta upp bilen,ta sej ner till "handelsboden"......proviantering,kylskåpet gapade tomt. Kan väl...

Av ewa - 1 juli 2009 12:05

.......livet går sin gilla gång i "Lunnatorpet". Det är varmt,MYCKET VARMT! Det finns ju skuggsidor och där tillbringar "Gammel Hunden" och jag tiden,när vi inte orkar "gassa" oss i solen. Nätterna tillbringar vi under Ewans täcke,vi fryser(hm...) oc...

Av ewa - 1 juli 2009 11:50

.........tja,vad ska jag säja.......förra året plöjde jag upp Ewans gräsmatta,såg ut som ett månlandskap. I år har "Mannen" skitit i att klippa gräset(det lilla som fanns kvar) och vad har vi fått?????? Jo,en STOR (jävla.....sorry) blomsteräng!!!! Hu...

Av ewa - 7 juni 2009 11:31

Om du skulle vinna många miljoner,vad skulle du köpa? Först och främst,ett bättre boende,till min Lilla Mamma.Därefter ett litet vitt stenhus,vid havet,till Steve och mej.Mina 4 barn,hade givetvis,fått stöttning. Mitt hjärta klappar för djur och en S...

Av ewa - 28 maj 2009 11:28

Hm......i allafall den mindre varianten. Antar att "Fallfrukten" (jag),har haft sina glansdagar......fniss....that´s life! ...

Ovido - Quiz & Flashcards